И как стана, че ще гласувам за БСП?
от Михаил през 2009 в Welcome to Bulgaria, Лични мнения Добавете коментар
Много хора не знаят, но тази седмица има кметски избори. И ако някой не е разбрал, то е защото няма никакъв опит за дискусия. Сините са се снишили и направо ми се повръща от тях. Всъщност, както си и мислех, че ще стане.
Алоооо! Ако не знаете, ваш дълг е да провокирате дискусия! Или за разлика от последните кметски избори, според вас София е цъфнала и вързала? Никакви проблеми не са останали, а градът се управлява чудесно? Или ББ е истинският десен политик? А едни мармоти…
Какво стана? На сайта ви даже не пише каква ви е позицията за изборите?! Ако отидете на sds.bg и dsb.bg няма да разберете че има избори. Синя София, друг път с такива сини като вас!
За Фандъкова е ясно – тя даже и личен сайт няма – това било личност, която ще печели мажоритарен вот. Личност, да да! Ако утре ББ я смени, вдругиден никой няма да помни как се казваше. После – Българите искат мажоритарни избори. Смешници.
Най-доброто, на което мога да се надявам, е ГЕРБ-овата кандидатка да не спечели с голяма преднина. Просто ще е много зле ако някакъв безименен кандидат спечели на първи тур избори в София. Бойко съвсем ще се самозабрави, къпейки се във всенародна любов, а това от което най-много има нужда е малко доза реалност. И поради факта че сините мизерници даже нямат кандидат, ще се наложи да гласувам за Кадиев. Поне човекът е прав – София има право да е различна. И трябва да е различна. Между досегашното мазало и нещо ново – гласувам за ново. Дано докараме групата самозабравили се поне до балотаж…
А на "десните" – браво! – за 20-тата годишнина от демокрацията, постигнахте страхотни резултати – никой доблестен и честен не остана… И аз гласувам за БСП…
Ако ви се чете още, съседните публикации са:
« А кога ще си свършите строежа? || Завиване в обратна посока »
Или пробвайте тези:
- Конкуренти в коалиция?
- А защо все още някой купува?
- Пак най-добър работодател
- Въпрос на ценности
- Кой губи от промоциите?
Ако написаното ви е харесало, абонирайте се:
|
|
Абонирайте се като кликнете на иконата.
Ще имате избор между RSS или email абонамент Научете какво е това RSS |


ноември 10th, 2009 at 10:16
Има един десен кандидат – Теодор Дечев. Не знам обаче има ли някакъв шанс.
ноември 10th, 2009 at 10:18
Прочетох ти статията 2 пъти и не можах да разбера защо ще гласуваш за Кадиев (не за БСП – даже и те не го подкрепят много-много).
Какво от неговите приказки хареса? Какво от програмата му ти допадна като идея? Защото според мен той само лае, осъжда и обижда, без да предлага нещо градивно. Цялата му кампания се крепи на бъркане в циреите, които са предъвквани от години; и замазването им с гръмки обещания с неясен план за реализиране.
ноември 10th, 2009 at 10:28
И аз смятам да гласувам протестно за Теодор Дечев. Иначе като разбирания не мисля, че ми допада.
Фандъкова е симпатична, просто се държи като назначена за кмет, а това ме дразни. Другият такъв „назначен“ кмет, който сме имали, е Янчулев.
ноември 10th, 2009 at 10:32
Кадиев доста дълго време беше общински съветник. Не мисля, че е ностиел на новото. Това, което казва е чист маркетинг. Извинявам се за израза, но неговото полежение в момента се изразява с „нов бардак със стари к.рви“.
ноември 10th, 2009 at 10:48
при такава огромна преднина е абсурдно добър политик да отива на дебати с когото и да било, вдигайки му рейтинга. А самите дебати са толкова безсмислени 20 години такова говорене падна нищо кой знае какво не е излязло от това. Изборът и причините ти да гласуваш за тоя плужек са несериозни… Първанов 2 пъти го избират по подобен начин
ноември 10th, 2009 at 11:24
Добре, че има май неразбрали:
1. Не искам някой да печели „служебно“ и да се възгордява прекалено, защото, доказано е – започва да върши глупости
2. За да се „поизпоти“ първия, а и да започне да се опитва да спечели някой избирател, му трябва конкурент.
3. Дабър или лош (а той Е лош), Кадиев е единственият реален конкурент. За да се изпълни горното, трябва той да получи повече гласове
4. Иска ми се да има друг, за който да гласувам, но порати импотентността на „десните“, такъв НЯМА. Някой, който ще получи процент-два, като Дечев, не е опция.
5. Предпочитам да гласувам протестно, вместо да си стоя в къщи и после с години да мрънкам, като ми го….
ноември 10th, 2009 at 11:42
Дано не те последват много хора. Ще ти кажа да следния случай:
Град Трявна беше супер западнал, с умряла промишленост (големите комунистически заводи), брутална безработица и т.н. Но преди 10 години дойде един кмет, който за 2 мандата направи града процъфтяващ туристически център, красив, спретнат и ако не „богат“, то поне „не-беден“ (при това без да прави поразии с красивата ни природа). Е, имаше си и кусури, то с 8 години успешно управление, на кой няма да му се вирне носа.
Когато се кандидатира за трети мандат, всички го брояха за сигурен победител. За това някои не гласуваха, други гласуваха протестно като теб. И така червеният кандидат победи изненадващо, с преднина от няколко гласа.
Вече над 2 години червеният кмет оставя този хубав град да затъва малко по малко, заради своята нерешителност, тотална липса на инициатива и привързаност към бюрократщината. Много кадърни хора избягаха от общината още в началото на мандата му и едва ли ще се върнат.
Нека му сега на бившия десен кмет, за дето си беше вирнал нослето!
ноември 10th, 2009 at 11:45
При ниска изборна активност може има изненади – примерно като балотаж между Кадиев и Фъндъкова ;)
ноември 10th, 2009 at 11:52
Ами точно на балотаж се надявам. Защото сега никой не казва ЗАЩО аджеба да гласувам за тази Фандъкова?
ноември 10th, 2009 at 12:19
Ех неразбрали, явно малоумници смяташ че четем блога ти 10х
Поддържай огъня на комунистите жив като ти е такъв мерак, този протестен вот няма край от 1989 година насам.
ноември 10th, 2009 at 12:38
Ех, voxy, с теб все не се разбираме :))
Иска ми се да можех да поддържам огъня на „демократите“ жив, но те взеха че се отказаха.
Освен това аз не смятам, че Кадиев може всъщност да спечели, искам само да добута до балотаж, та Борисов малко да се стресне – ще му е полезно.
Ако отидат на балотаж, повярвай НЯМА да гласувам за БСП.
ноември 10th, 2009 at 12:47
Михаил, сега нещо взе да биеш отбой :)
Към комунист жалба не трябва да има, майката ни разказаха тия 20 години. Поне да не беше публикувал тоя пост на днешния ден. А надписът „Стани един от нас“ до снимката доста дразни.
ноември 10th, 2009 at 12:48
Това кзавам и аз – гледай до къде ни докараха – да нямаме алтернатива.
Жалко е.
ноември 10th, 2009 at 13:40
Михаил, БСП в момента са на кота 10-12% и е най-добре никога повече да нямат по-голям от този процент и има шансове това да се случи. Сега ако направят примерно 30% на тези избори това само ще заздрави структурите им, вместо да настъпи пълен разпад.
Също смятам че Бойко предвид факта, че спечели последните избори за 4 годишен мандат като кмет на столицата има моралното право да посочи свой заместник /Фандъкова очевидно тази роля ще играе/ до края му без да дава кой знае какви обяснения.
ноември 10th, 2009 at 13:50
Ами ето – и по двете точки не съм съгласен.
Първо – опозиция е нужна и да – не искам да е БСП, но няма друга, което и всъщност това е точно, за което ме е яд.
По второто пък изобщо не съм съгласен – кметският избор е МАЖОРИТАРЕН, тоест Бойко НЯМА право да си посочва заместник.
Всъщност точно обратното – като такъв, който е ИЗЛЪГАЛ доверието на гласувалите за него (Като лъгането на избирателите си му е навик – да си спомним изборите през 2005-та, когато го избраха в два района от НДСВ), би трябвало да ЗАГУБИ поста си и втория на изборите да го заеме!
ноември 10th, 2009 at 14:16
Гласувайте за комунистите. Подкрепете абсолютното зло. Кажете „да“ на тоталитаризма, на контрола с груба сила, на лъжите на комунистическата пропаганда от сутрин до вечер, на постоянното търсене и намиране на външни и вътрешни врагове, които са идеално оправдание за провалите, на въоръжаването до зъби за сметка на хляба на смачканото население! Покажете колко сте отворен и прогресивен като подкрепите червената мафия – децата им пак ще учат на Запад, а вашите в социалистическия концлагер! Бъдете умен – върнете отново явната власт на единствения възможен господар на България – Кремъл! Не бъдете глупак – върнете на народа идеалните за надбягвания на плъхове със своята гладкост и празнота рафтове на магазините! Подарете на народа вълнуващото преживяване да виждат веднъж годишно портокали по магазините!
Хайде, изберете правото да нямате избор – изберете комунистите!
ноември 10th, 2009 at 18:19
Аз също, като Марин и dzver ще гласувам за Теодор Дечев. За Фандъкова си прав, но защо трябва да избираш комунист, когато можеш да си останеш по някакъв начин с чиста съвест! Защото ще спиш ли спокойно, след като пуснеш бюлетината :) А?
ноември 10th, 2009 at 19:14
И какъв е мотива да гласуваш за БСП. Ако десните са те ядосали (за което съм съгласен), то гласуването за БСП е 10 пъти по-лоша алтернатива. Имаш избор, можеш да гласувап за Теодор Дечев или просто да не гласуваш.
ноември 10th, 2009 at 19:34
Понеже обувките ти правят пришки, ти ще си отрежеш краката… горе-долу така го разбирам това с гласуването за БСП ;) Като не може да се харесаш обувки (защото сините ти чепици миришат), ходи бос (демек не гласувай)…
ноември 11th, 2009 at 14:23
Аз се замислям въобще да не гласувам. От една страна
ноември 11th, 2009 at 14:56
Съжалявам, явно не ми е ден, първо пуснах непълен пост, а после имаше грешка…
С две думи, казвах, че и на мен по много причини това се очертава да ми е пъро негласуване по мое желание.
И не мисля, че това ентри заслужава толкова остри коментари.
ноември 12th, 2009 at 23:00
Ако дойда към София, също мисля да гласувам на Кадиев по абсолютно същите причини, които описваш с поста си. Докато го четох, се чудех, дали не съм го писал аз или някак си си ми откраднал мислите
ноември 13th, 2009 at 0:09
Сега прочетох и коментарите и направо се чудя на хората… Сериозно ли си мислите, че гласуването за някой, който няма АБСОЛЮТНО НИКАКЪВ ШАНС, гласуването за някой световно неизвестен, познат само на група блогъри без почти никакъв бюджет има място е по-различно от не гласуването? Не гласувате ли само да да спите спокойно, както се изрази някой по-горе? Защото нека си говорим истината, София е град с над 1 милион гласоподавателя. Колко блогъра ще гласуват за Теодор Дечев? Кой друг ще гласува за него? Това за мен е обречена кауза. Няма ли някой зад себе си политическа сила и ПАРИ, хич да не си въобразява някакви неща.
Много по-голяма стъпка към тоталитаризъм би било оставянето на ББ да си мисли, че може да прави каквото си поиска и след това с мили очички да излъже простите електорални единици. Както прави напоследък… говори едно, прави друго.
А пича от Трявна искам да го питам, дали се замисля, че целия процес не зависи само от 1 кмет. И че преди 2 години нещата от добре, почнаха да отиват на зле в СВЕТОВЕН МАЩАБ. Не ги ли свързва двете неща?
Просто ГЕРБ има нужда от НЯКАКВА опозиция, каквато в момента НЯМА!!! Сините не са опозиция за мен, както и много ми паднаха в очите. АТАКА са смешници, те са си за шоуто. РЗС са по-зле и от АТАКА. НДСВ слава богу най-сетне рухнаха. Какво остава? За жалост БСП. Реално ако те спечелят кметските избори в София, ще се постараят да направят нещо за да се върнат във властта след 4 години, нали? А в София живеят едно 2 000 000 души… 1/3 от гласоподавателите в България.
Нещата са много особени… и понякога е по-добре да се търси по-малкото зло. В случая по-малкото зло е един баланс и балотаж. Кое е по-лошо, да изберат Фандъкова или Кадиев, не съм сигурен. Аз лично ако съм в София ще гласувам за Кадиев. Ако се стигне до балотаж, ще гласувам за Фандъкова, ако от ГЕРБ си мръднат пръста.
ноември 15th, 2009 at 18:31
Мастере, не ми говори за световна финансова криза, без да познаваш положението с Тревненския кмет. Точно по време на криза един град, който почти няма производство и разчита само на туризъм (т.е. на външни пари), има нужда от _силен_, разтропан кмет.
А сегашния наистина е нерешителен и дребнав – двете най-характерни черти на _слабия_ управник